tisdag 29 mars 2011

Lite om gillasaker!



Hejsan svejsan!

Efter ett par bloggers om saker jag ogillar så kommer nu lite bloggeri om nått jag verkligen gillar, nämligen det hus jag och min underbara pojkvän ska flytta in i!
Det är jättefint, rött med vita knutar och stor tomt med pool!
Sen att jag får dela det med den finaste människan i världen, bara det är ju en gudagåva. :D
Jag har verkligen alt jag någonsin drömt om. Skulle inte byta bort det för allt i världen.
¨Vi har mycket att fixa med! En flytt-tur härifrån Täby till Ljusterö, sen ska det packas och fejjas där också. Så det finns att göra de sista 2 månaderna, men det kommer ändå gå sååå långsamt!
Som man brukar säga: Den som väntar på nått gått väntar ALLTID för länge! :)
Jag längtar ju till att få börja mitt liv med min prins, whiii!
Och sen ni som vi känner... EFTER att vi har fixidonat klart och härjat färdigt med inredning o grejer och bott in oss, så får ni gärna komma förbi på lite saft i bärsån. :)
Ja nya tider väntar iallafall, det ska bli superspännande!

Hare!

2 kommentarer:

Johan Björklund sa...

En mojito i poolen och jag är där:) Grattis till nya huset!!! Kraaaaaaam

Unknown sa...

Såklart! :) Ni är välkommna. Taaack! Kram :D